Begin jouw LinkedIn post met een pijnpunt!

Alles moet snackable zijn en veel mensen bekijken hun tijdlijn op LinkedIn heel vluchtig. Dus hoe kan jouw netwerk eenvoudig beoordelen of je post het lezen waard is? Daar moet jij ze van overtuigen. In de eerste zin! 

Dit kun je doen door jouw bericht meteen te openen met een prikkelende openingszin. En dan niet zo’n slechte die je in de kroeg gebruikt ;) Nee, een zin die meteen de pijn van de doelgroep vangt. Of herkenbaarheid oproept bij de lezer. 

Dus hoe ga ik ervoor zorgen dat de binnenkomer een scroll-stopper is? Juist, door hem als statement in mijn bescheiden netwerk neer te leggen.

Wij hebben wel wat ideeën over hoe jouw ideale post op LinkedIn eruit ziet. Klik door op deze link en onderaan de pagina kun je het boekie kosteloos aanvragen.

Tippie van Roel

Wil jij écht opvallen op LinkedIn?

Ga je zelf aan de slag met Personal Branding? Of wil je juist samen met collega's een front vormen in jullie netwerk? Dat juichen we alleen maar toe!

Deel dit tippie

Deel dit tippie

MEER TIPPIES

Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download onze gratis checklist

vh-arrow
Boekie over de ideale post op LinkedIn

Opvallen op LinkedIn

Download onZE
gratis CHECKLIST
over de ideale post
op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Onze Checklist hoort bij een reeks Personal Branding tips