LinkedIn
Training

Hoe ga jij opvallen in je netwerk?

Opvallen op linkedin

Waarom EEN
linkedin training?

De één noemt het een LinkedIn training en de ander een Personal branding sessie. Van nature zijn wij geen LinkedIn trainer, maar maken we wel veel gebruik van LinkedIn. Vanuit deze hoek verzorgen we wekelijks inspiratiesessies rondom Personal Branding op LinkedIn.

Onze sessie wordt vaak ingezet bij interne bootcamps en hutje-op-de-hei-sessies, waar wij als externe spreker de collega’s bij de hand nemen en precies vertellen waarom Personal Branding belangrijk is voor hunzelf én voor de zaak.

Vertel meer, vertel meer!

Oké, oké.. we snappen dat je enthousiast wordt van de LinkedIn training, dat zijn wij namelijk ook. Laten we beginnen met te vertellen wat je allemaal gaat leren:

  • Profiel optimalisatie
  • Groeien in jouw netwerk
  • Algoritme beïnvloeding 2.0
  • Schrijf jouw ideale post
  • Concrete tips op je schrijfwijze

Deze sessie kunnen we zowel online als offline doen. In ongeveer 3 uur tijd werken we toe naar jouw eerstvolgende post. Maar dan wel eentje die het goed doet in je netwerk. 😉

Wat is het resultaat?

We vertellen veel over personal branding en LinkedIn, maar hoe ga je deze theorie in de praktijk toepassen? Dat blijkt vaak lastiger dan gedacht.

Na deze sessie staat iedereen op scherp als het om LinkedIn gaat. De commerciële mindset wordt aangewakkerd en alle collega’s begrijpen hoe LinkedIn wél effectief ingezet kan worden.

Opvallen
op LinkedIn

Opvallen op Linkedin

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

Soms lijken je LinkedIn-posts te falen — weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wél moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Soms lijken je LinkedIn-posts te falen — weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wél moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download ons gloednieuwe ebook

vh-arrow
Boekie over de ideale post op LinkedIn

Opvallen op LinkedIn

Download onZE
gratis CHECKLIST
over de ideale post
op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Onze Checklist hoort bij een reeks Personal Branding tips