Blog

blogs

WE SCHRIJVEN ZO GRAAG,
OVER ALLES DAT WE GAAF VINDEN!

Bloggen is onderdeel van onze marketingstrategie. Zo nemen we je mee in ons verhaal en creëren we waardevolle content voor zoekmachines.

Zorg met deze eenvoudige manier ervoor dat je een consistente toon slaat op LinkedIn.
Zorg met deze eenvoudige manier ervoor dat je een consistente toon slaat op LinkedIn.
Personal branding wordt in 2023 nóg belangrijker voor jouw carrière en de zichtbaarheid van het bedrijf waar je voor werkt.
Je wilt eindigen met de clou? Wij zouden daar juist mee beginnen, zodat het duidelijk is waar de post over gaat.
Je hebt lekker gewerkt, pik! Maar om nou te vissen naar complimentjes is wel een beetje overdreven.
Als je onderwerp al te groot is, hoef je er niet eens aan te beginnen op LinkedIn.
Je bent veel te enthousiast over wat je allemaal te vertellen hebt. Je mag rustiger aan doen.
Je hoeft niet vanaf de eerste post gelijk door het dak te gaan. Geef het de tijd, want daar wacht succes op jou.
Niks moet, maar zorg in ieder geval voor consistentie. In je onderwerpen én in frequentie.
Begrijp goed wat het verschil is tussen persoonlijke content en privé content. Privé is namelijk helemaal niet nodig.
Als je druk bent op LinkedIn, zul je zien dat steeds meer mensen even de moeite nemen om je Linkedin profiel te bekijken. Maar wat zien ze dan eigenlijk? Vaak wordt daar te weinig bij stilgestaan.
CRO – Je website verbeteren? Meer bezoekers tot klanten converteren? Conversie optimalisatie is wat je nodig hebt
Wordpress onderhoud – 5 tips voor de doe-het-zelver, of stellen we het liever uit omdat we bang zijn dat er iets kapot gaat?
“Sell me this pen” Je kent de uitdrukking vast wel uit Wolf of Wallstreet. Jerry verteld je alles over het verkopen van emotie in plaats van het product. Verkoop de bestemming, niet het vliegtuig. ✈️
Wel hashtags, geen hashtags, een paar hashtags, wat is het nou? Ik neem je graag mee in de wondere wereld van LinkedIn hashtags, zodat daar voorlopig geen onduidelijkheid meer is voor jou.
Als jij zelfstandig ondernemer is een maillijst een must have. En het laten groeien van die maillijst zou een topprioriteit moeten zijn. Maar is dat het ook?
Er zijn nog ongeveer 2453 andere mannen en vrouwen die eigenlijk een soort van hetzelfde doen als ik. Hoe. Val. Ik. Op. In vredesnaam. Johan verteld in deze gastblog in 3 praktische tips hoe jij jezelf kunt onderscheiden als ondernemer
Je brein is verslaafd. Geen zorgen, ik ontrafel hier geen geheimen alcoholverslaving waar je zelf nog niet van op de hoogte was.
Als sociaal dier is thuiswerken alles behalve een pretje. Niemand om mee te kletsen. Niemand die je even nodig heeft.
Dat is toch even wennen. Geen leuk weekend in het vooruitzicht. Geen vakantie. Geen enkele activiteit die normaal zorgt voor wat ontspanning naast het harde werken.
Je staat er niet alleen voor! Er zijn zóveel ondernemers die wel een website hebben, maar er niet het resultaat uithalen als dat ze zouden willen.
Het lijkt wel een hype, iedereen is druk! Ik ontmoet op wekelijkse basis veel ondernemers en dit blijft toch wel de meest gehoorde klacht. Hoe zorg ik ervoor dat ik aan de juiste zaken werk en me niet laat afleiden door alle vragen van collega’s?
Iedereen is er maar druk mee. Social media is vaak iets wat bedrijven er een beetje bij doen. “Omdat iedereen het doet”.
Boekie over de ideale post op LinkedIn

Opvallen op LinkedIn

Download onZE
gratis CHECKLIST
over de ideale post
op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Onze Checklist hoort bij een reeks Personal Branding tips