Open vacature

Vacature: Personal Branding Trainer

Kom jij ons heldenteam versterken?

Wij zijn op zoek naar een jonge spraakzame enthousiasteling. Vol met passie en bevlogenheid ben jij bereid iedere uitdaging aan te gaan. Heb jij onuitputtelijke interesse in social media en ervaring in het spreken voor groepen? Dan doen we graag een bakkie met je! ☕️

Bekijk de vacature

Personal
branding

Omdat jij je eigen merk bent

EVEN UITLEGGEN

Waarom personal branding?

Personal Branding, dat is een hippe term, maar wat betekent het nou echt? Door middel van personal branding zetten wij personen als merk in de markt. Bedenk maar eens met wie je meer kan verbinden, met een bedrijf of een persoon? Juist, met een persoon. Daarom zien wij dat juist deze manier van profileren een duurzame marketingstrategie is. De persoon werkt aan zijn professionele netwerk en het bedrijf verkrijgt zichtbaarheid (en leads), een mooie win-win.

Alleen voor de directeur?

Als we het hebben over personal branding krijgen we meer dan eens de reactie: “Dat zou voor onze directeur zeker interessant zijn.” Dat klopt. Maar het zou nog veel interessanter zijn als een aantal collega’s zich ook online gaan profileren. De zichtbaarheid die je kan genereren met persoonlijke profielen, op bijvoorbeeld LinkedIn, is niet te vergelijken met de zichtbaarheid van een bedrijfsprofiel. Daarom is onze strategie juist gericht op teams en niet alleen op individuen. 

win voor de collega

Het mooie van deze strategie is dat het een echte win-win is. Jij kan als persoon groeien in jouw professionele netwerk. Jouw aanwezigheid online zorgt voor zichtbaarheid en vindbaarheid en zal een groot verschil maken in jouw online autoriteit. Wie hebben er nu weet van jouw kennis en expertise? Waarschijnlijk alleen je collega’s en wat familie en vrienden. Hoe tof zou het zijn als jouw doelgroep jou leert kennen en waarde toekent aan wat jij online te vertellen hebt.

Samen
bouwen

Zullen wesamen bouwen?

win voor het bedrijf

Dat de collega’s echt vleugels zullen krijgen door deze strategie is wel duidelijk, maar natuurlijk ligt er ook een mooie win voor het bedrijf. De online aanwezigheid van de collega’s zorgen voor betere zichtbaarheid en vindbaarheid van het bedrijf. Daarnaast sturen we altijd op KPI’s, dus lead generatie is zeker een onderdeel van onze strategie. Een hoop likes scoren is leuk en gaan we ook zeker even vieren, maar het is nooit het eind doel. Tijdens de strategiesessies zullen we ook altijd terug pakken op de gestelde doelen en de waardeladder onder de loep nemen.

Zichtbaarheidladder

Wij werken bijvoorbeeld met een zichtbaarheidsladder. Deze ladder geeft door middel van tredes aan hoe zichtbaar jij bent en welke bekendheid jij hebt op jouw niche expertise. De groei op deze ladder komt met een hoop mooie voordelen, denk aan financieel maar ook in online autoriteit. Wij passen onze strategie aan op basis van jouw ambitie. Wil jij een Lokale Held worden of liever een Superheld in de branche? Iedere collega heeft hierdoor een unieke strategie. 

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

Knappe profielfoto

Je hoeft geen knap koppie te hebben voor een goeie profielfoto 📸 Kijk maar naar mij, geintje natuurlijk. 😉 Heb jij al jaren dezelfde? Of vind je het lastig om de juiste te kiezen? Dat herken ik.

Knappe profielfoto

Je hoeft geen knap koppie te hebben voor een goeie profielfoto 📸 Kijk maar naar mij, geintje natuurlijk. 😉 Heb jij al jaren dezelfde? Of vind je het lastig om de juiste te kiezen? Dat herken ik.

LinkedIn is geen verkooptool!

LinkedIn is een netwerk tool, geen verkooptool. Maar de schoorsteen moet roken toch? 💨⁣⁣ ⁣⁣ LinkedIn is niet bedoeld om continu je product of dienst te pushen. Ik ken je niet, dus ik heb zeker geen behoefte aan je kneiterdure software systeem of je cursus over gestructureerde administratie. 😫

Iedereen accepteren op LinkedIn?

Accepteer niet alleen mensen die je écht kent op LinkedIn 🙅🏻‍♂️⁣ "Nee hoor, ik accepteer alleen connectieverzoeken van iemand die ik in het echt heb ontmoet."⁣

LinkedIn is geen verkooptool!

LinkedIn is een netwerk tool, geen verkooptool. Maar de schoorsteen moet roken toch? 💨⁣⁣ ⁣⁣ LinkedIn is niet bedoeld om continu je product of dienst te pushen. Ik ken je niet, dus ik heb zeker geen behoefte aan je kneiterdure software systeem of je cursus over gestructureerde administratie. 😫

Iedereen accepteren op LinkedIn?

Accepteer niet alleen mensen die je écht kent op LinkedIn 🙅🏻‍♂️⁣ "Nee hoor, ik accepteer alleen connectieverzoeken van iemand die ik in het echt heb ontmoet."⁣

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download ons gloednieuwe ebook

vh-arrow

Gratis inspiratiesessie t.w.v. €160

Door-de-bomen-het-bos-weer-zien-koffietje
met Roel of Elwin

Wij zorgen voor een koekie