Marketing-
strategie

Kom anders voor een bakkie!

EVEN UITLEGGEN

zonder strategie
geen resultaat

“Oh ja social media, daar moeten we inderdaad ook meer mee doen. Pak jij dat even op?” Dit horen we maar al te vaak. Social media, dat is gewoon een dingetje erbij. We hebben allemaal een persoonlijk account, dus dan kunnen we vast ook wel voor een bedrijf inzetten. Dat kan ook, als je er geen resultaat uit verwacht. Social media vereist een strategie, wees je daarvan bewust.

teamwork 💪🏻

Het zou zo kunnen zijn dat je iemand intern hebt zitten die enorm goed teksten kan schrijven, goed is in fotografie of feeling heeft voor social media. Zet die persoon dan vooral in! Wij vinden het supertof om te zien dat iemand kan groeien binnen de rol als communicatieprofessional, marketing medewerker, copywriter, etc. Maar dan wel aan de hand van een uitgedachte strategie. En daar kunnen wij bij helpen.

Wij creëren samen met jou een strategie, we kijken naar de mogelijkheden van personal branding en duiken dieper in de wereld van sociale platformen. Zo hoef jij alleen nog maar te doen waar jij goed in bent. Iedere maand komen we wel samen om te bespreken hoe afgelopen maand is gegaan. Waar moet worden bijgestuurd en wat is top gegaan? Door op deze manier betrokken te zijn kunnen we echt groeien.

Koekie ken
geen kwaad

Koekie ken geen kwaad

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

Soms lijken je LinkedIn-posts te falen — weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wél moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Soms lijken je LinkedIn-posts te falen — weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wél moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of plan een bakkie met ons!

vh-arrow

Gratis bakkie met Roel

In 15 minuten
Antwoord op al je vragen over personal branding op LinkedIn

Blijf op de hoogte met onze Personal Branding tips