LinkedIn
Marketing

LinkedIn is geen salestool!

EVEN UITLEGGEN

VOOR LEADS MOET JE
BIJ LINKEDIN ZIJN

LinkedIn marketing heeft zich aan ons al lang en breed bewezen als effectief zakelijk platform. De marketing mogelijkheden zijn eindeloos en de mindset van de gebruiker is veel meer gericht op zakelijk contact. Daardoor blijken connecties waardevoller en lijken leads meer op te leveren. Zeker als je het platform consistent waardegedreven inzet.

NIET ALLEEN GLUREN πŸ‘€

LinkedIn consistent inzetten is nog niet altijd vanzelfsprekend. Waardevolle content is subjectief, maar een verkooppitch wordt niet gewaardeerd. Als jij alleen maar op social media zit om te vertellen hoe goed jullie het doen, wat een top klant je hebt binnengehaald of welke dienst je aanbiedt, dan word je al snel op de spreekwoordelijke blacklist gezet. Daar zitten we hier niet voor vriend. πŸ‘ŽπŸ»

LinkedIn Als salestool

Als je wilt dat LinkedIn echt in jouw voordeel gaat werken, snap dan dat mensen op zoek zijn naar kennis, inspiratie of wellicht herkenning.Β En aan jou de taak om dat te bieden. Dus vertel over de problemen van de doelgroep, bespreek hun vragen en geef ze natuurlijk ook antwoord. Zo weten mensen jou echt wel te vinden.

Gebruik LinkedIn als een netwerktool, geen salestool!

Waar moet
je beginnen?

Waar moet je beginnen?

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! πŸ’ͺ🏻

De veer-in-je-reet strategie πŸͺΆ

Met de veer-in-je-reet strategie ben je voornamelijk bezig om te zenden. Praat nou eens over de dingen die je netwerk interessant vind, want dan pak je echt de aandacht op LinkedIn! πŸ’ͺ🏻

Kun je Personal Branding uitbesteden?

Personal Branding draait om jouw netwerk en jouw carrière, dus overweeg goed of uitbesteden van Personal Branding wel echt een goed idee is.

Hoe kwetsbaar moet het op LinkedIn?

Verwar kwetsbare berichten op LinkedIn niet met persoonlijke berichten. Jij hoeft geen tranen-trekkende verhalen te schrijven om op te vallen op LinkedIn. Maar wat dan wel?

Hoe vaak moet je posten op LinkedIn?

Volgens de LinkedIn experts is eens in de 3 dagen een post op LinkedIn plaatsen optimaal. Maar is dat wel haalbaar en is dit ΓΌberhaupt de moeite waard?

Knappe profielfoto

Je hoeft geen knap koppie te hebben voor een goeie profielfoto πŸ“Έ Kijk maar naar mij, geintje natuurlijk. πŸ˜‰ Heb jij al jaren dezelfde? Of vind je het lastig om de juiste te kiezen? Dat herken ik.

LinkedIn is geen verkooptool!

LinkedIn is een netwerk tool, geen verkooptool. Maar de schoorsteen moet roken toch? πŸ’¨β£β£ ⁣⁣ LinkedIn is niet bedoeld om continu je product of dienst te pushen. Ik ken je niet, dus ik heb zeker geen behoefte aan je kneiterdure software systeem of je cursus over gestructureerde administratie. 😫

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download ons gloednieuwe ebook

vh-arrow

Opvallen op LinkedIn

Download gratis ons boekie: In 57 minuten per week succes op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Ons boekie hoort bij een reeks Personal Branding tips