Personal
Branding

Beetje hulp van de helden?

EVEN UITLEGGEN

mensen doen zaken
met mensen

Het lijkt altijd vanzelfsprekend om als bedrijf aan branding te doen. Je hebt een logo, een huisstijl, een website en social media. Het is niet alleen vanzelfsprekend, maar ook noodzakelijk. Wat als we je vertellen dat personal branding vandaag de dag nog veel belangrijker is. Vooral op social media zien we dat mensen connecten met mensen, het is nou eenmaal een social platform.

waar moet ik het over hebben dan? 🤷🏻‍♀️

Personal branding klinkt misschien spannender dan het is. Het enige wat je hoeft te doen is praten over hetgeen waar jij verstand van hebt. Dat doe je waarschijnlijk dagelijks, dus een echte uitdaging is dat niet. Het enige verschil is dat je nu je kennis niet deelt aan de vergadertafel, maar op social media. Gewoon door op een strategische manier te vertellen over jouw expertise werk je al aan jouw personal brand.

Het is bij personal branding essentieel dat je weet tegen wie en over wat je wilt vertellen. Als je op maandag vertelt over marketing, woensdag over auto-onderdelen en zondag over de voetbal van je zoontje weet niemand meer waar jij goed in bent. Samen vinden we de onderwerpen die voor jouw doelgroep interessant zijn en bespreken we de doelen die jij aan social media hangt. Op basis van die informatie zetten we een sterke personal branding strategie op.

Helden
Mastermind

LinkedIn Training

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

De veer-in-je-reet strategie 🪶

Met de veer-in-je-reet strategie ben je voornamelijk bezig om te zenden. Praat nou eens over de dingen die je netwerk interessant vind, want dan pak je echt de aandacht op LinkedIn! 💪🏻

Kun je Personal Branding uitbesteden?

Personal Branding draait om jouw netwerk en jouw carrière, dus overweeg goed of uitbesteden van Personal Branding wel echt een goed idee is.

Hoe kwetsbaar moet het op LinkedIn?

Verwar kwetsbare berichten op LinkedIn niet met persoonlijke berichten. Jij hoeft geen tranen-trekkende verhalen te schrijven om op te vallen op LinkedIn. Maar wat dan wel?

Hoe vaak moet je posten op LinkedIn?

Volgens de LinkedIn experts is eens in de 3 dagen een post op LinkedIn plaatsen optimaal. Maar is dat wel haalbaar en is dit überhaupt de moeite waard?

Knappe profielfoto

Je hoeft geen knap koppie te hebben voor een goeie profielfoto 📸 Kijk maar naar mij, geintje natuurlijk. 😉 Heb jij al jaren dezelfde? Of vind je het lastig om de juiste te kiezen? Dat herken ik.

LinkedIn is geen verkooptool!

LinkedIn is een netwerk tool, geen verkooptool. Maar de schoorsteen moet roken toch? 💨⁣⁣ ⁣⁣ LinkedIn is niet bedoeld om continu je product of dienst te pushen. Ik ken je niet, dus ik heb zeker geen behoefte aan je kneiterdure software systeem of je cursus over gestructureerde administratie. 😫

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download ons gloednieuwe ebook

vh-arrow

Opvallen op LinkedIn

Download gratis ons boekie: In 57 minuten per week succes op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Ons boekie hoort bij een reeks Personal Branding tips