Pillar Content

EVEN UITLEGGEN

Geen geheim recept
gewoon slimmigheid

‘Je moet wel een strategie hebben voor je social media!’ Dat klinkt allemaal super logisch en slim, maar hoe zet je een strategie op? Wij maken gebruik van de pillar strategie. Geen geheim recept, gewoon een hele sterke methode. Zie het als een content spinnenweb waarbij je niet alleen aan je doelen werkt, maar ook je zichtbaarheid wordt vergroot.

bouw eerst de pilaren

Hoe zit dat in elkaar? Je begint altijd bij een aantal hoofdonderwerpen. Dat noemen we de pilaren. Dit zijn grote algemene onderwerpen die voor jou en jouw doelgroep belangrijk zijn. Voor Lotte is dat bijvoorbeeld: personal branding; young professional en thuiswerken. Allemaal onderwerpen die te groot zijn voor één social media bericht. Maar belangrijk genoeg om veel over te schrijven. Deze pilaren worden in video, blog, artikel, podcast, etc. ingezet.

Vanuit deze grote onderwerpen gaan we splinteren. Kleinere onderwerpen die groot genoeg zijn voor een waardevol artikel, video of audio content, maar specifieker zijn qua inhoud. Denk aan: ‘Zet je medewerkers in als merk’, ‘Ervaring vs kennis’, ‘5 tips om thuiswerken leuk te houden’. Vanuit die meer specifieke content stukken kun je social berichten destilleren. Zo bouw je een spinnenweb aan content over bepaalde onderwerpen.

Koekie ken
geen kwaad

Koekie ken geen kwaad

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

De veer-in-je-reet strategie 🪶

Met de veer-in-je-reet strategie ben je voornamelijk bezig om te zenden. Praat nou eens over de dingen die je netwerk interessant vind, want dan pak je echt de aandacht op LinkedIn! 💪🏻

De veer-in-je-reet strategie 🪶

Met de veer-in-je-reet strategie ben je voornamelijk bezig om te zenden. Praat nou eens over de dingen die je netwerk interessant vind, want dan pak je echt de aandacht op LinkedIn! 💪🏻

Hoe kwetsbaar moet het op LinkedIn?

Verwar kwetsbare berichten op LinkedIn niet met persoonlijke berichten. Jij hoeft geen tranen-trekkende verhalen te schrijven om op te vallen op LinkedIn. Maar wat dan wel?

Hoe vaak moet je posten op LinkedIn?

Volgens de LinkedIn experts is eens in de 3 dagen een post op LinkedIn plaatsen optimaal. Maar is dat wel haalbaar en is dit überhaupt de moeite waard?

Hoe kwetsbaar moet het op LinkedIn?

Verwar kwetsbare berichten op LinkedIn niet met persoonlijke berichten. Jij hoeft geen tranen-trekkende verhalen te schrijven om op te vallen op LinkedIn. Maar wat dan wel?

Hoe vaak moet je posten op LinkedIn?

Volgens de LinkedIn experts is eens in de 3 dagen een post op LinkedIn plaatsen optimaal. Maar is dat wel haalbaar en is dit überhaupt de moeite waard?

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of pak die gratis inspiratiesessie!

vh-arrow

gratis Inspiratiesessie t.w.v. €160

Door-de-bomen-het-bos-weer-zien-koffietje
met Roel of lotte

Wij zorgen voor een koekie