Contentkalender

EVEN UITLEGGEN

zoveel redenen om
vandaag niet te posten

Content maken op het moment dat je het wilt posten is in veel gevallen niet de meest handige methode. Je moet maar net een onderwerp bedenken, de juiste woorden weten te vinden en een afbeelding tot je beschikking hebben. Video mag natuurlijk ook 😉 Teveel factoren die ervoor kunnen zorgen dat er ook vandaag geen bericht de deur uit gaat.

geen gehaast 🏃🏻‍♀️

Met een contentkalender kun jij content gewoon vooruit werken. Geen gedoe met snel een post schrijven, die dan net niet lekker uit de verf komt. Aan de hand van de opgestelde strategie kun je tijdens geplande uren aan de slag met jouw content.

Een contentkalender geeft ook een fijn overzicht. Ga ik nu niet 3 post in de week over een actualiteit plaatsen. Is de content gericht op verschillende doelgroepen binnen mijn netwerk of spreek ik nu al twee weken dezelfde groep aan? Je maakt het jezelf vooral een stuk makkelijker!

Koekie ken
geen kwaad

Koekie ken geen kwaad

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

Soms lijken je LinkedIn-posts te falen — weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wél moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Soms lijken je LinkedIn-posts te falen — weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wél moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk — het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download onze gratis checklist

vh-arrow
Boekie over de ideale post op LinkedIn

Opvallen op LinkedIn

Download onZE
gratis CHECKLIST
over de ideale post
op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Onze Checklist hoort bij een reeks Personal Branding tips