Onweerstaanbaar
schrijven voor LinkedIn

Online Trainingsprogramma voor Recruiters die wél willen opvallen op LinkedIn

Wordt een onderwerp machine. Eenvoudige methode voor een eindeloze stroom aan onweerstaanbare content in 2 uur per week. Wordt 50x meer zichtbaar in je netwerk en vul vacatures en genereer leads met twee vingers in je neus.
Zonder louche marketing automation!

Onweerstaanbaar Schrijven voor LinkedIn

Heb je weer zitten schrijven voor een paar likes van je collega's?

Dit is hem! Deze post is ZÓ WAARDEVOL, deze moet het wel goed doen in mijn netwerk. Je hebt begrepen dat kennis delen goed werkt, dus hier komt ie!

Er. Gebeurt. Niks! Hooguit wat likes van je collega’s, maar likes en commentaren van je netwerk blijven uit. En jij maar wachten op die felbegeerde reacties…

En dat is zonde, want aan jouw inzet ligt het niet. Wat als ik je vertel dat je met dezelfde inzet (of zelfs minder!) wél die aandacht op LinkedIn kunt pakken?

Vandaag de dag moet alles sneller en efficiënter, terwijl de maatschappij juist weer snakt naar persoonlijke aandacht. Oprechte aandacht voor elkaar.

In slechts 2 uurtjes per week positioneer kun jij 50x meer opvallen op LinkedIn, door jezelf als mens te gedragen. Makkelijk toch? En dat werkt voor jouw autoriteitgeloofwaardigheid én carrière.

Roel Willemse - LinkedIn Training

Roel Willemse

Bedenker van unieke Personal Branding methode voor LinkedIn die meer dan 2000 deelnemers extreem zichtbaar hebben gemaakt op LinkedIn

Beste Recruiter,

Je bent waarschijnlijk erg druk op LinkedIn. En dat is logisch, want de kans op het vinden van de juiste kandidaat is nergens groter dan op LinkedIn. Dus door jezelf vaker te laten zien op LinkedIn, leert jouw netwerk je beter kennen. Blijf dit vooral doen!

Helaas heb jij ook te maken met het imago van Recruiters, want die heeft de laatste jaren flink wat deuken opgelopen. En hoewel dat vaak onterecht is, is dit wel waar je vaak mee te maken krijgt. Je staat op voorhand 2-0 achter.

En als je al in gesprek komt, blijft dat duiveltje in het achterhoofd bij de kandidaat toch knagen. Zou deze recruiter het dat écht anders doen of is dit gewoon weer één van velen?

Je hebt jezelf iedere dag weer te bewijzen ten opzichte van tienduizenden andere recruiters in Nederland. De meeste recruiters praten vooral over hun werk en delen vacatures. Dus dat geeft jou de ruimte om het compleet anders aan te pakken.

Je steekt de afgelopen weken of zelfs maanden veel tijd in waardevolle berichten, je maakt zelfs selfies voor bij de posts. Maar waarom blijft het dan zo stil? Waarom zie je bij andere mensen wel veel reacties op LinkedIn?

De enige manier om meer zichtbaar te worden in je netwerk is door jezelf nóg vaker te laten zien. Door nog vaker te posten en er nóg meer tijd in te steken.

Nog meer tijd, alsof je agenda niet vol genoeg is! Je kunt die extra tijd niet ergens vandaan toveren.

Zoveel moeite voor zo weinig bereik. Dat doet zeer.

Je loopt omzet mis omdat je op LinkedIn zit te pielen. Aan de ene kant kost het veel tijd om originele berichten te bedenken en te schrijven. Dat is tijd die je niet in rekening kunt brengen, dat geen kandidaten kunt bellen en vacatures kunt vullen.

En aan de andere kant levert het je op LinkedIn ook nog eens niks op. Wederom *krekels*. Wederom nauwelijks interactie en weer minimaal bereik. Dit geintje kan je stiekem duizenden Euro’s per maand kosten. Dit is wat ze een lose-lose situatie noemen.

En dan heb ik het nog niet eens over de privé-tijd die je erin hebt gestoken. Al die momenten dat je partner en kinderen leuke dingen doen zonder jou, omdat jij met je koppie bij LinkedIn zit.

Het is extra pijnlijk als jouw zichtbaarheid op LinkedIn dan ook nog eens tegenvalt. Dit is het leven van veel recruiters. En dat is het simpelweg niet waard!

Voorkom dat jij een ouderwetse recruiter wordt

Als je druk op LinkedIn bent, kun je je gedragen als een ouderwetse recruiter of een onweerstaanbare recruiter.

Ouderwetse recruiters doen het zoals ze het altijd gedaan hebben. Als we zoveel mogelijk vacatures online gooien, hopen ze gewoon dat er linksom of rechtsom reacties komen. Op hoop van zegen… 🤞🏻

Dat gaat hem niet worden… Zo wordt jij geen onweerstaanbare recruiter.

Je hebt begrepen dat als je kennis deelt dat je berichten door het dak gaan. Maar wat blijkt… Als je een persoonlijk bericht schrijft, krijg je reacties bij de vleet. Maar zodra het over je werk gaat, reageert er wéér niemand. Je valt weer niet op met de berichten die er eigenlijk het meeste toedoen.

Gedraag je als een onweerstaanbare recruiter

Slechts een paar procent van de recruiters snapt dit. Zij vallen wel met vakinhoudelijke berichten op in hun netwerk. Wil jij daar ook bij zitten?

Het is toch tof als jij in die wirwar van recruiters wél opvalt met jouw berichten op LinkedIn? Dat je op iedere post likes en reacties krijgt, waardoor je bereik per bericht ook flink stijgt.

Als mensen op een netwerkevent, verjaardag en zelfs een salesmeeting het gevoel hebben dat ze je al kennen. En je daardoor 2-0 voorstaat als het om geloofwaardigheid gaat.

Als jouw netwerk jou gaat aanbevelen, zonder dat je iemand écht kent. En dat LinkedIn jouw bericht misschien zelfs gaat uitlichten.

En dat bedrijven sneller met jou in zee gaan, omdat jouw expert-status expliciet is gestegen.

Gedraag je dus als een onweerstaanbare recruiter en zorg ervoor dat je consistent waardevol aanwezig bent op LinkedIn. Én opvalt in je netwerk!

Eindelijk wélopvallen op linkedin?

Eindelijk wélopvallen op linkedin?

Hoe ik per bericht minimaal 20.000 mensen bereik

In 2014 zijn we met Virtuele Helden in het Online Marketing bootje gesprongen. Voor we het wisten stonden we bekend als full-service marketing agency. We waren nieuw in de markt, maar we deden iets goed. Toch zat er een grote verandering aan te komen in ons bedrijf.

Van alleskunner naar dé Expert in een krachtige niche

Na verloop van tijd merkten we dat we slagkracht mistte. Dat we harder wilden gaan, dan dat we in de praktijk konden. En dat terwijl de markt niet bepaald stilstond. We hadden een keuze: Zo doorgaan of ons aanbod veranderen.

We zijn voor het tweede gegaan! We hebben lang om tafel gezeten om te achterhalen waar we én goed in zijn én wat we leuk vinden. Het ei was gelegd: Personal Branding!

Maar waarom Personal Branding als de markt juist doelgerichter leads wilt genereren en wervingscampagnes wilt lanceren? Niemand zit echt op die persoonlijke verhalen te wachten, toch?

Ik denk van wel. Ik weet dat dit wél de manier is om parallel met de huidige marketingactiviteiten te werken aan de zichtbaarheid van jezelf en dat van je bedrijf.

En dan niet van die tranentrekkende verhalen, dat werkt misschien een keertje. Nee, ik heb het over een consistente stroom aan inhoudelijk sterke berichten, zodat jouw netwerk weet wie je bent, waarvan je bent en waar jij goed in bent.

Op zo’n manier dat je geloofwaardig bent en uit kan groeien tot een autoriteit in jouw markt. Hoe tof!

Bezoekers op je website verdubbelen

Ik heb ontdekt dat jouw zichtbaarheid in je netwerk zo krachtig is, dat dit zelfs de helft van alle traffic op je website genereert. De helft!

Dus natuurlijk is SEO een belangrijk item om bezoekers naar de website te krijgen, maar dit klinkt ook als een goed idee, vind je niet? 😉

a verloop van tijd merkten we dat we slagkracht mistte. Dat we harder wilden gaan, dan dat we in de praktijk konden. En dat terwijl de markt niet bepaald stilstond. We hadden een keuze: Zo doorgaan of ons aanbod veranderen.

We zijn voor het tweede gegaan! We hebben lang om tafel gezeten om te achterhalen waar we én goed in zijn én wat we leuk vinden. Het ei was gelegd: Personal Branding!

Maar waarom Personal Branding als de markt juist doelgerichter leads wilt genereren en wervingscampagnes wilt lanceren? Niemand zit echt op die persoonlijke verhalen te wachten, toch?

Ik denk van wel. Ik weet dat dit wél de manier is om parallel met de huidige marketingactiviteiten te werken aan de zichtbaarheid van jezelf en dat van je bedrijf.

En dan niet van die tranentrekkende verhalen, dat werkt misschien een keertje. Nee, ik heb het over een consistente stroom aan inhoudelijk sterke berichten, zodat jouw netwerk weet wie je bent, waarvan je bent en waar jij goed in bent.

Op zo’n manier dat je geloofwaardig bent en uit kan groeien tot een autoriteit in jouw markt. Hoe tof!

Voor wie is de Onweerstaanbaar Schrijven voor LinkedIn training bedoeld?

Deze training is NIET voor iedereen.

Ik raad je aan om je alléén aan te melden als de meeste van deze punten op jou van toepassing zijn: 

Het maakt niet uit dat:

Deze training is niet bedoeld voor:

Waarom dit géén training is voor Quick Wins op LinkedIn

Wat je ontdekt in Onweerstaanbaar Schrijven voor LinkedIn:

8 redenen waarom je LinkedIn mwah mwah gaat

Aan je inzet ligt het vaak niet. Je volgt webinars, koopt eens een LinkedIn boek (die misschien zelfs uitleest 😉). Maar dan begint de grote uitdaging. Hoe te beginnen? Waar te beginnen? Waar schrijf je over? Hoe moet je schrijven? Veel vragen en tot op heden nog te weinig antwoorden. Daar gaan we verandering in brengen.

Waarschijnlijk zijn er één of meerdere van deze dingen aan de hand:

Ilse Molenaar

Tijdens onze tweedaagse bootcamp van het Lyreco New Business team hebben wij van Roel een zeer inspirerende en energieke workshop gehad over Personal Branding. Roel neemt enorm veel positieve energie mee. De onderwerpen en de manier waarop hij deze voor iedereen interessant en leerzaam maakt vind ik uniek. Een flinke dosis humor afgewisseld met het overbrengen van informatie en betrekken van groep hierbij heeft mij mooie inzichten en “calls to action” opgeleverd. Nogmaals erg bedankt Roel! 

Ilse Molenaar

Accountmanager New Business – Lyreco Benelux

Ruben Jurna

Roel helpt ons al geruime tijd met het schrijven, vormgeven en uitwerken van onze (personal) branding strategie. Het contact met Roel wordt gekenmerkt door humor, betrokkenheid en sterke inhoud. Voordat we samen met hem begonnen zijn voegde hij al veel waarde toe door o.a. zijn ‘Boekie’ en een inspirerende inhoudelijk gesprek waar onze ontwikkelkansen helder naar voren kwamen en ook hoe we daarin stappen konden maken. 

Ik hoop onze samenwerking met dezelfde energie en plezier nog lang door te kunnen zetten. Wil jij aan de slag met LinkedIn en personal branding? Dan kan ik Roel van harte aanbevelen!

Ruben Jurna

Ondernemer en Smeder van Samenwerking – Teamrol Indexator

Mijn hoofd duizelt nog en op een positieve manier. Na een 1 op 1 advies gesprek met Roel, heel veel tips, tricks en lijst met actie punten. Roel geeft goede tips met concrete voorbeelden en blijft daarbij niet eens altijd bij zijn leest. Want naast marketing, had hij als mede ondernemer ook nog tips. Kortom: een sessie met Roel is je tijd en geld meer dan waard.

Ilse de Snaijer

Ondernemer en Interieurarchitect – IDS Design it

Je houdt altijd toegang

Tekst

Meld je aan

Onweerstaanbaar schrijven voor LinkedIn

€3300

Of betaal in 3 termijn van €1100

Oh btw, alle bedragen zijn exclusief 21% btw

Heb je nog vragen of twijfels,
voordat je je aanmeldt?

Blijf er niet mee zitten, bel dan gewoon even naar
0181-760075 of stuur een e-mail naar roel@virtuelehelden.nl

Denise van Gelder

Door een gemeenschappelijke klant ben ik met Roel in contact gekomen, vanuit daar hebben wij een call opgezet om te netwerken. 

Wat gewoon een ‘simpel netwerkgesprekje’ moest zijn, werd een gesprek vol met inspiratie en nieuwe energie! Ik kreeg concrete tips – tips waar je als ondernemer iets mee kan. Roel is een expert die weet waar hij het over heeft. Nuchter, down to earth en iemand die je aan het denken kan zetten. Groot compliment vanuit mijn kant, en dat is zeker een aanbeveling waard!

Denise van Gelder

Eigenaar – Groeien met Social Media

Wat een blij ei, volop enthousiasme en deze is zeer aanstekelijk. Super goede focus en helpt je zeer goed mee je eigen profiel te verbeteren op LinkedIn. 

Een grote aanrader!!!!

Anuscka Wemmers

Integere Makelaar in hectische woningmarkt – Uw Makelaar in o.g.