Bakkie? //= $productID; ?>//= $class; ?>//= $label; ?>
Mensen zitten voornamelijk voor zichzelf op LinkedIn. ðĪ
Ik zit daar om inspiratie op te doen, een inzichtje of een geintje mee te pikken. Gewoon even snel tussendoor.
Dus het laatste waar ik op zit te wachten is jouw succesverhaal over die oplevering van een project of die nieuwe vacature. LinkedIn is een netwerktool, geen salestool. Weet je nog? ð
Dus stop met die veren in je eigen reet te steken en verdiep je in jouw netwerk. Waar zit je netwerk wÃĐl op te wachten? Waarmee kun je wel de aandacht pakken, zonder jezelf steeds schouderklopjes te geven?
Ik heb wel een idee! ðĄ
Wat denk je ervan dat jij het opgeloste probleem in jouw succesverhaal juist gaat benoemen. Dan speel je in op een probleem waar een prospect mogelijk ook mee te maken hebt ÃĐn kun je nog steeds zijdelings over dat nieuwe project praten. Dat is een mooie win-win voor jouw Personal Branding.
Praat over de dingen die je netwerk interessant vinden, niet alleen over de dingen waar jij graag over praat.
Ga je zelf aan de slag met Personal Branding? Of wil je juist samen met collega's een front vormen in jullie netwerk? Dat juichen we alleen maar toe!