Begin jouw LinkedIn post met een pijnpunt!

Alles moet snackable zijn en veel mensen bekijken hun tijdlijn op LinkedIn heel vluchtig. Dus hoe kan jouw netwerk eenvoudig beoordelen of je post het lezen waard is? Daar moet jij ze van overtuigen. In de eerste zin! 

Dit kun je doen door jouw bericht meteen te openen met een prikkelende openingszin. En dan niet zo’n slechte die je in de kroeg gebruikt ;) Nee, een zin die meteen de pijn van de doelgroep vangt. Of herkenbaarheid oproept bij de lezer. 

Dus hoe ga ik ervoor zorgen dat de binnenkomer een scroll-stopper is? Juist, door hem als statement in mijn bescheiden netwerk neer te leggen.

Wij hebben wel wat ideeën over hoe jouw ideale post op LinkedIn eruit ziet. Klik door op deze link en onderaan de pagina kun je het boekie kosteloos aanvragen.

Tippie van Roel

Wil jij écht opvallen op LinkedIn?

Ga je zelf aan de slag met Personal Branding? Of wil je juist samen met collega's een front vormen in jullie netwerk? Dat juichen we alleen maar toe!

Deel dit tippie

Deel dit tippie

MEER TIPPIES

Personal Branding draait om jouw netwerk en jouw carrière, dus overweeg goed of uitbesteden van Personal Branding wel echt een goed idee is.
Verwar kwetsbare berichten op LinkedIn niet met persoonlijke berichten. Jij hoeft geen tranen-trekkende verhalen te schrijven om op te vallen op LinkedIn. Maar wat dan wel?

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download onze gratis checklist

vh-arrow
Boekie over de ideale post op LinkedIn

Opvallen op LinkedIn

Download onZE
gratis CHECKLIST
over de ideale post
op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Onze Checklist hoort bij een reeks Personal Branding tips