In-house
Heldenlunch

Met je collega’s als een Eindbaas op LinkedIn

EVEN UITLEGGEN

Kennis delen bij jou op kantoor

Die Heldenlunch zie je wel zitten, maar niet alleen voor jezelf. Jouw collega’s of medewerkers zouden hier ook veel aan kunnen hebben. Dan mag je ze natuurlijk allemaal uitnodigen voor de Heldenlunch, maar we kunnen ook gewoon een lunch bij jullie op kantoor komen geven. Dat scheelt niet alleen reistijd, maar we kunnen de lunch ook helemaal aanpassen aan jullie behoeften. Veel vragen over LinkedIn, geen probleem. Begrijpen jullie niks van Pinterest, we vertellen er alles over.

Hoe ziet dat eruit?

Zo maken we een Heldenlunch die volledig is gericht op de kennis die jullie nodig hebben. We gebruiken voorbeelden uit jullie sector, pikken medewerkers eruit om te laten zien wat ze al goed doen en kunnen kijken naar de concurrentie. We hebben altijd een voorgesprek waarin we de wensen van de Heldenlunch bespreken. In 3 uur tijd zorgen we ervoor dat iedereen vol inspiratie en motivatie terug achter de laptop kruipt.

Het is wel zaak dat het niet alleen bij één leuke sessie en wat toffe reacties uit de groep blijft. De β€˜ik-ga-weer-even-door-met-m’n-leven’ mindset ligt op de loer. Aan ons de taak om dat te tackelen. Daarom plannen we vaak een tweede sessie voor een aantal weken later, gewoon als stok achter de deur. Vaak ontdek je pas echt vragen als je aan de slag bent gegaan.

Heldenlunch
op kantoor

Heldenlunch
op kantoor

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! πŸ’ͺ🏻

Soms lijken je LinkedIn-posts te falen β€” weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wΓ©l moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Soms lijken je LinkedIn-posts te falen β€” weinig likes, geen reacties. Maar juist die stille posts blijken gelezen te worden door je echte doelgroep. In deze tip ontdek je waarom zichtbare interactie niet altijd gelijkstaat aan succes, en leer je naar welke KPI’s je wΓ©l moet kijken als je schrijft met een zakelijke intentie.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk β€” het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.
"Ja maar" is de grootste gesprekskiller. Ontdek waarom "ja en" de sleutel is tot betere communicatie, samenwerking en creativiteit in elk gesprek.
Je stopt uren werk in een waardevolle post, maar het blijft stil. Frustrerend. Het ligt niet aan het algoritme of je netwerk β€” het ligt aan hoe je schrijft. Goede content is geen dagboek, maar een brug tussen jouw ervaring en de uitdaging van je lezer. In dit tippie ontdek je waarom jouw intenties goed zijn, maar je aanpak scherper mag. En hoe je schrijft voor je doelgroep, in plaats van voor jezelf.

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of download ons gloednieuwe ebook

vh-arrow
Boekie over de ideale post op LinkedIn

Opvallen op LinkedIn

Download onZE
gratis CHECKLIST
over de ideale post
op linkedin

Exclusief trainingsmateriaal
Ter waarde van €27,50

Onze Checklist hoort bij een reeks Personal Branding tips