Open vacature

Vacature: Personal Branding Trainer

Kom jij ons heldenteam versterken?

Wij zijn op zoek naar een jonge spraakzame enthousiasteling. Vol met passie en bevlogenheid ben jij bereid iedere uitdaging aan te gaan. Heb jij onuitputtelijke interesse in social media en ervaring in het spreken voor groepen? Dan doen we graag een bakkie met je! ☕️

Bekijk de vacature

Pillar Content

EVEN UITLEGGEN

Geen geheim recept
gewoon slimmigheid

‘Je moet wel een strategie hebben voor je social media!’ Dat klinkt allemaal super logisch en slim, maar hoe zet je een strategie op? Wij maken gebruik van de pillar strategie. Geen geheim recept, gewoon een hele sterke methode. Zie het als een content spinnenweb waarbij je niet alleen aan je doelen werkt, maar ook je zichtbaarheid wordt vergroot.

bouw eerst de pilaren

Hoe zit dat in elkaar? Je begint altijd bij een aantal hoofdonderwerpen. Dat noemen we de pilaren. Dit zijn grote algemene onderwerpen die voor jou en jouw doelgroep belangrijk zijn. Voor Lotte is dat bijvoorbeeld: personal branding; young professional en thuiswerken. Allemaal onderwerpen die te groot zijn voor één social media bericht. Maar belangrijk genoeg om veel over te schrijven. Deze pilaren worden in video, blog, artikel, podcast, etc. ingezet.

Vanuit deze grote onderwerpen gaan we splinteren. Kleinere onderwerpen die groot genoeg zijn voor een waardevol artikel, video of audio content, maar specifieker zijn qua inhoud. Denk aan: ‘Zet je medewerkers in als merk’, ‘Ervaring vs kennis’, ‘5 tips om thuiswerken leuk te houden’. Vanuit die meer specifieke content stukken kun je social berichten destilleren. Zo bouw je een spinnenweb aan content over bepaalde onderwerpen.

Koekie ken
geen kwaad

Koekie ken geen kwaad

Tippie

Zelf aan de slag met marketing, Maar waar te beginnen?

Het mooie van social media is dat je zo veel zelf kunt doen. Maar ja, hoe weet je nou dat je goed bezig bent? Onze tippies gaan je zeker op weg helpen. Zet hem op! 💪🏻

Knappe profielfoto

Je hoeft geen knap koppie te hebben voor een goeie profielfoto 📸 Kijk maar naar mij, geintje natuurlijk. 😉 Heb jij al jaren dezelfde? Of vind je het lastig om de juiste te kiezen? Dat herken ik.

Knappe profielfoto

Je hoeft geen knap koppie te hebben voor een goeie profielfoto 📸 Kijk maar naar mij, geintje natuurlijk. 😉 Heb jij al jaren dezelfde? Of vind je het lastig om de juiste te kiezen? Dat herken ik.

LinkedIn is geen verkooptool!

LinkedIn is een netwerk tool, geen verkooptool. Maar de schoorsteen moet roken toch? 💨⁣⁣ ⁣⁣ LinkedIn is niet bedoeld om continu je product of dienst te pushen. Ik ken je niet, dus ik heb zeker geen behoefte aan je kneiterdure software systeem of je cursus over gestructureerde administratie. 😫

Iedereen accepteren op LinkedIn?

Accepteer niet alleen mensen die je écht kent op LinkedIn 🙅🏻‍♂️⁣ "Nee hoor, ik accepteer alleen connectieverzoeken van iemand die ik in het echt heb ontmoet."⁣

LinkedIn is geen verkooptool!

LinkedIn is een netwerk tool, geen verkooptool. Maar de schoorsteen moet roken toch? 💨⁣⁣ ⁣⁣ LinkedIn is niet bedoeld om continu je product of dienst te pushen. Ik ken je niet, dus ik heb zeker geen behoefte aan je kneiterdure software systeem of je cursus over gestructureerde administratie. 😫

Iedereen accepteren op LinkedIn?

Accepteer niet alleen mensen die je écht kent op LinkedIn 🙅🏻‍♂️⁣ "Nee hoor, ik accepteer alleen connectieverzoeken van iemand die ik in het echt heb ontmoet."⁣

en zo kunnen
we nog wel
even doorgaan

Of pak die gratis inspiratiesessie!

vh-arrow

gratis Inspiratiesessie t.w.v. €160

Door-de-bomen-het-bos-weer-zien-koffietje
met Roel of lotte

Wij zorgen voor een koekie